admin avatar

Bestellen & Leveren

Veelgestelde vragen 

Hoe kunnen wij u helpen ?

 

Een vraag over uw bestelling, een telefonisch bestelling plaatsen of een passend wijnadvies nodig? Onze klantenservice staat graag voor u klaar! Het snelste antwoord op uw vragen krijgt u in de veelgestelde vragen per onderwerp.

Contact

Telefoon

Winedropbox is telefonisch bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 08.30 tot 17.00 uur.

Het telefoonnummer is :   +31630455991

Email 

Winedropbox klantenservice is ook te bereiken via info@winedropbox.nl

 

Bestelling 

Direct na uw bestelling ontvangt u een bevestiging per e-mail. Heeft u deze bevestiging niet ontvangen? Controleer dan de map “ongewenste email”.

Standaard levertijd

Onze levertijd zijn 1-2 werkdagen. Bij het afronden van u bestelling u krijgt een bezorgdatum en Track en Trace code. Meestal duurt het 1-2 dagen.

Producten Beschadigd

Neem alstublieft snel contact op met de klantenservice   +31630455991  of info@winedropbox.nl. Wij helpen uiteraard verder met u.

Hoe wijzig ik mijn adres na het plaatsen van bestelling?

Zodra u bestelling is geplaats, start er volledig geautomatiseerd proces waardoor het niet mogelijk is uw order na het plaatsen te wijzigen. Neem daarom contact op met ons klantenservice via telefoon   +31630455991  of info@winedropbox.nl. Wij helpen uiteraard verder met u.

Hoe kan ik mijn bestelling volgen?

De standaard levertijden bedraagt tot 1-2 werkdagen. Zodra uw bestelling is opgehaald door PostNL, ontvangt u vanuit PostNL een Track & Trace code. Zo kunt u zien hoe laat de bezorger voor de deur staat. Hier zijn verder geen garanties aan verbonden. Direct uw bestelling volgen? Download hier de app van PostNL. Komt het bezorgmoment niet goed uit? Klik dan op “Kies andere tijd of plaats”in de PostNL app.