admin avatar

FAQ

Veelgestelde vragen 

Hoe kunnen wij u helpen ?

 

Een vraag over uw bestelling, een telefonisch bestelling plaatsen of een passend wijnadvies nodig? Onze klantenservice staat graag voor u klaar! Het snelste antwoord op uw vragen krijgt u in de veelgestelde vragen per onderwerp.

Contact

Telefoon

Winedropbox is telefonisch bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 08.30 tot 17.00 uur.

Het telefoonnummer is :   +31630455991

Email 

Winedropbox klantenservice is ook te bereiken via info@winedropbox.nl

 

Hoe plaats ik een bestelling?

Een bestelling plaatst u gemakkelijk via onze website.

Website

  • Zoek u favoriete product(en) en voeg deze toe aan uw winkelwagen.
  • Pas in de winkelwagen eventueel een kortingscode toe.
  • Log in met uw account, of maak een account aan of ga door als een gast.
  • Kies het bezorgadres en vul uw contact informatie zorgvuldig op.
  • Kies uw betaalmethode.
  • Controleer of uw bestelling en bevestig. U ontvangt direct een bevestiging per e-mail.

 

Hoe kan ik mijn bestelling annuleren of wijzigen?

Uw bestelling wordt meteen doorgezet naar ons magazijn. Dit is een volledig geautomatiseerd proces, waardoor het niet mogelijk is om uw bestelling nog te wijzigen of te annuleren.

Wilt u de bestelling niet houden? Dan kunt u het pakket aan de deur weigeren of gratis retourneren. Indien u het pakket retour stuurt, neem alstublieft snel contact op met de klantenservice   +31630455991  of info@winedropbox.nl. Wij helpen uiteraard verder met u.

Ontvang ik een bestelbevestiging?

Direct na uw bestelling ontvangt u een bevestiging per e-mail. Heeft u deze bevestiging niet ontvangen? Neem alstublieft snel contact op met de klantenservice   +31630455991  of info@winedropbox.nl. Wij helpen uiteraard verder met u.

 

Vragen over Bestellen & Leveren? Klik hier

Vragen over Retourneren? Klik hier

Heeft u nog vragen? Vul hieronder onze contact formulier op dan nemen we zo snel mogelijk contact met u op.